Drodzy klienci, aktualny czas wysyłki to 5 dni roboczych. Odrzuć
Regulamin sklepu internetowego
Postanowienia ogólne
Definicje
Rodzaj i zakres usług elektronicznych
Płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia
Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
Tryb postępowania reklamacyjnego
Odstąpienie od umowy
Własność intelektualna
Postanowienia końcowe
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy www.naszekwiaty.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.naszekwiaty.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.naszekwiaty.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.naszekwiaty.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego i witryny jest Sprzedający. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności
Usługobiorca w celu dokonania transakcji kompletuje zamówienie w koszyku, wybiera sposób dostawy i sposób płatności. Po złożeniu zamówienia usługodawca potwierdza jego otrzymanie w wiadomości email o przyjęciu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji. Czas realizacji może być rozłożony w czasie ponieważ część towarów jest sprzedawana w formie przedsprzedaży.
2. DEFINICJE
FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie www.naszekwiaty.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
USŁUGODAWCA – Tomasz Czarnecki wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą Gospodarstwo Rolne Tomasz Czarnecki, adres siedziby: Biele 3, NIP: 5671169266, REGON: 130745297, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: sklep@naszekwiaty.pl
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
KONTO – indywidualny panel Klienta lub użytkownika, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedającego, po dokonaniu przez Klienta rejestracji,
DOSTAWCA – podmiot, któremu Sprzedający zleci dostarczenie zamówionych produktów do Klienta
3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
korzystanie z Formularza Kontaktowego,
korzystanie z Newslettera,
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
4. PŁATNOŚCI
Wszystkie produkty w sklepie mają podane ceny brutto i nie zawierają ceny dostawy. Koszt dostawy zostaje doliczony po skompletowaniu zamówienia w koszyku i wybraniu dostawy przez usługobiorcę. Kupujący jest powiadomiony o wszystkich występujących kosztach.
Kupujący może skorzystać z następujących możliwości zakupu:
– płatność przelewem online za pośrednictwem Przelewy 24
– płatność za pobraniem. Płatność za pobraniem występuje tylko w przypadku dostawy kurierem.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przez operatora płatności o pozytywnym jej zakończeniu.
Operatorem realizującym płatności online jest jest spółka PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym. Adres PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, Polska. Warunki realizacji płatności elektronicznych obsługiwanych przez PayPro S.A. dostępne są na stronie internetowej przelewy24.pl. Klient dokonując wyboru płatności za pośrednictwem portalu przelewy24, potwierdza, że akceptuje powyższe warunki.
5. DOSTAWA
Sprzedający dokonuje sprzedaży i wysyłki na terenie Polski. Przybliżony czas realizacji jest zamieszczony na stronie produktu
Zamówione produkty są dostarczane na sposoby:
– dostawa do paczkomatu wskazanego przy składaniu zamówienia
– dostawa kurierem pod wskazany adres przy składaniu zamówienia
Niektóre towary ze względu na swój wygląd lub specyfikę są wysyłane jedynie kurierem.
Klient po otrzymaniu produktu powinien sprawdzić czy nie posiada uszkodzeń zarówno opakowanie jak i produkt. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru dostarczonego przez kuriera klient ma prawo żądać od dostawcy spisania protokołu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń po wyjęciu towaru z paczkomatu klient powinien powiadomić o tym sprzedającego.
W sytuacji w której klient chce otrzymać fakturę vat na działalność powinien wypełnić zamówienie jako przedsiębiorca podając dane działalności.
Sprzedający informuje, że korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji sprzedaży przy pomocy kasy fiskalnej.
Kupujący otrzymuje fakturę za dokonany zakup drogą mailową na podany przez siebie adres podczas składania zamówienia lub zakładania konta klienta.
6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia do Klienta wynosi przy dostępnych towarach do 7 dni roboczych jeśli w karcie produktu nie zaznaczono inaczej. Sklep dokłada starań żeby towar nie był przechowywany przez okres dni wolnych od pracy w magazynie firmy kurierskiej. Część towarów jest dostępna i wysyłana na bieżąco, inne są sprzedawane z terminem realizacji podanym w karcie produktu. W zależności od towaru realizacja może się rozpocząć od dnia zamówienia do przybliżonego terminu podanego w karcie produktu. Jeśli zamówienie posiada produkty z różnym terminem realizacji może zostać wysłane z terminem z produktu o najdłuższym terminie. O wysyłce towaru klient zostaje powiadomiony w wiadomości email na adres podany przy składaniu zamówienia. Początek biegu terminu realizacji jest liczony od terminu płatności:
– przy płatności elektronicznej od terminu potwierdzenia uznania na rachunku bankowym,
przy płatności za pobraniem od terminu od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
7. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
8. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@naszekwiaty.pl
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
9. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@naszekwiaty.pl
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy przy zwrotach roślin.
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia odstąpienia od umowy na towar który ze względu na swoją specyfikę ulega szybkiegu zepsuciu lub powinien być użyty w krótkim terminie ponieważ posiada krótki termin przydatności do użycia. Rośliny są takim towarem.
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
Prawa konsumenta do odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna zawartej w naszym sklepie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni jest liczony od dnia odbioru zamówienia z paczkomatu lub od kuriera. Warunkiem skorzystania z prawa do odstąpienia jest poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy drogą:
– elektroniczną na adres sklep@naszekwiaty.pl w nazwie wiadomości „Odstąpienie od umowy” lub za pomocą formularza kontaktowego,
lub
– pisemnie drogą tradycyjną pocztą na adres Gospodarstwo Rolne Czarnecki Tomasz, Biele 3, 09-110 Sochocin
Termin 14 dni jest liczony do dnia w którym dostaniemy od Państwa informację o odstąpieniu dlatego zalecamy do powiadomienia w formie elektronicznej.
W przypadku odstąpienia od umowy wszelkie koszty zakupu i przesyłki zostają zwracane kupującemu jeśli te koszty nie były podniesione przez kupującego poprzez wybór droższej formy przesyłki.
Kupujący powinien towar zapakować w sposób zapewniający bezpieczną dostawę do sprzedającego.
Adres wysyłki zwracanego towaru to Gospodarstwo Rolne Czarnecki Tomasz, Biele 3, 09-110 Sochocin
Płatności zostaną zwrócone w taki sam sposób jak został zakupiony towar chyba, że strony uzgodnią inaczej. Sprzedający zaznacza sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem kosztów zakupu i wysyłki do momentu otrzymania zakupionego towaru w celu zweryfikowania czy wartość rzeczy zakupionej nie uległa obniżeniu.
11. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.naszekwiaty.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.naszekwiaty.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.naszekwiaty.pl, bez zgody Usługodawcy.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.naszekwiaty.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego